Well here’s a bit of original reporting on Kanavas

I don’t subscribe. Can anyone tell me if they bothered to mention who broke the story?

Here’s the link to Conley publishing. This is the headline I found:

Kanavas Web site indicated run for governor and refers to ‘brainwashing’
Senator says he’s not running for governor in 2010,
urges Scott Walker to seek office


  1. Yeah, no mention of you, Cindy.

    The author must have figured things out all on his own…

  2. The quote from the article was:

    “Once the senator’s staff became aware of the tag, through a Brookfield woman’s blog, the Web developer was ordered to change it, he said.” He being chief of staff Shawn Lundi.

    I’ll give credit.